Společnost BYD, přední čínský výrobce automobilů, si klade za cíl stát se do pěti let jedním z nejvýznamnějších technologických lídrů v automobilovém průmyslu a konkurovat tak největším hráčům na trhu.
Výrobce automobilů BYD podle Stelly Li, senior viceprezidentky čínské automobilky, usiluje o to stát se do pěti let přední technologickou značku automobilového průmyslu a konkurovat těm největším jménům v tomto odvětví. „Za pět let bychom chtěli dosáhnout toho, že spotřebitelé budou vnímat BYD jako jednu z evropských značek. Chceme, aby o nás přemýšleli jako o Applu v automobilovém průmyslu,“ uvedla pro britský magazín Auto Express.
V rámci budování značky byl BYD součástí Goodwood Festival of Speed a stal se sponzorem fotbalového turnaje Euro 2024. „Stále častěji budeme součástí jakékoli kulturní akce,“ pokračovala Li. „Čím více budeme lidem na očích, tím více lidí bude naše auta řídit a zvýší se šance, že za méně než pět let dosáhneme našeho cíle."
Společnost BYD se chystá otevřít nové sídlo ve Velké Británii, přičemž jedno celé podlaží bude věnováno týmu inženýrů, jejichž úkolem bude zajistit, aby vozidla dobře fungovala na britských silnicích. To stejné se bude opakovat ve Francii, Německu, Itálii a Španělsku. „Zaměřujeme se na to, co zákazník hledá, jaké jsou jeho potřeby a představy," pokračovala Li. „Čínští zákazníci mají určité požadavky a my pro ně vyvíjíme auto, ale britský zákazník má jiné potřeby, které se liší od potřeb francouzského nebo italského zákazníka."
Zdroj: Autoexpress.co.uk