Elektrický Range Rover dorazí ještě letos a fronta zájemců je pěkně dlouhá

První elektrický Range Rover bude konečně brzy uveden na trh a více než 57 000 lidí se již zapsalo na čekací listinu, aby získalo tuto bezemisní verzi ikonického luxusního SUV.

Vydáno 30.01.2025
1
/
4

Legendární Range Rover brzy získá elektrickou variantu a zájemci se nemohou dočkat. Že se se zákazníky roztrhl pytel, dokazuje čekací listina s téměř šedesáti tisíci zájemci. A to dokonce ještě před oficiálním představením elektrického modelu, ačkoli už jsme viděli spoustu fotografií prototypů testovaných v mrazivých teplotách za polárním kruhem nebo v rozpálené poušti v Dubaji. Vůz byl také spatřen při testování na náročné závodní trati Nürburgring v Německu.

Nejnovější fotografie zveřejněné společností Land Rover odhalují, že elektrický Range Rover bude vypadat téměř identicky se stávající verzí s benzínovým, naftovým a plug-in hybridním pohonem. Předchozí snímky zase ukázaly, že elektrický Range Rover bude vybaven unikátními středovými kryty kol s logem EV a elektricky ovládanými dvířky nabíjecího portu.

Elektrický Range Rover bude postaven na stejné platformě Modular Longitudinal Architecture (MLA) jako modely se spalovacím motorem a bude se vyrábět ve stejné továrně v Solihullu. Jaguar Land Rover uvádí, že baterie a elektrické pohonné jednotky – jejichž podrobnosti jsou stále tajné – se budou vyrábět v novém závodě firmy Electric Propulsion Manufacturing Centre ve Wolverhamptonu.

Thomas Müller, výkonný ředitel pro produktové inženýrství ve společnosti JLR, řekl: „Jsme na dobré cestě k vytvoření nejtiššího a nejkultivovanějšího Range Roveru všech dob. Základní prvky, které jsou základem úspěchu Range Roveru, se nemění – nyní s nulovými emisemi.

Nový vůz bude údajně schopný podávat výborné výkony i v terénu, stejně tak jako každý produkt Land Roveru. Společnost uvádí, že testovací režim vozu zahrnuje jeden z nejpřísnějších schvalovacích programů v historii s cílem potvrdit schopnosti pokrývající extrémní teploty, všechny podmínky a každý terén.

 

Zdroj: Autoexpress.co.uk

Diskuse

Diskuse neobsahuje žádný příspěvek
Zobrazena strana 1 z 1 celkem