Venom F5 Revolution, propagovaný jako vrcholný dravec na závodním okruhu, přichází jako limitovaný hypercar za 2,7 milionu dolarů, který se snaží o rekordy.
6,6litrová V8 se vrací, i když nyní s přepracovaným chlazením. Výkon je přenášen na zadní kola pomocí stejné sedmistupňové automatické převodovky, která však byla nyní kalibrována pro konkurenční použití.
Hennessey se také soustředí na odlehčení vylepšeného modelu, aby se stal dosud nejlehčí variantou Venom F5. Naklání misky vah pod 1360 kg vážícího sourozence, i když firma nepotvrdila, jak moc nebo co bylo změněno, aby byl lehčí. V důsledku toho americká firma, známá svým rychlostně orientovaným přístupem k designu automobilů, slibuje fenomenální zrychlení. Revolution s největší pravděpodobností pokoří čas 2,6s zrychlení z 0-100 km/h u silničního vozu a mohl by dokonce dosáhnout vyšší rychlosti, než je jeho udávaná maximální rychlost 482 km/h. Rychlost na přímce není jediným cílem Revolution, ale nová aerodynamika je vybavena tak, aby vůz co nejrychleji vyjel na trať. Nejvíce je to vidět na nastavitelném zadním křídle z uhlíkových vláken v plné šířce, které dokáže dodat více než 363 kg přítlaku při rychlosti 300 km/h a více než 635 kg při rychlosti 400 km/h. K tomu se připojuje nový velký přední splitter z uhlíkových vláken a stejný zadní difuzor jako u standardního vozu.
Uvnitř lze nalézt stejně luxusní interiér, nyní s novým digitálním systémem telemetrie trati v reálném čase, který je schopen měřit data, jako jsou časy na kolo, mezičasy a síly v zatáčkách.
Autor článku: Pavel Chřibek