Nejmenší crossover jihokorejské značky je na trhu téměř tři roky a automobilka usoudila, že je ideální čas na jeho facelift. Nový Bayon získal modernizovaný design, vylepšený interiér a optimalizovanou techniku. Přiláká to nové zájemce?
Pravdou je, že Bayon v prodejních statistikách docela výrazně zaostává za modely Tucson nebo Kona. Zákazníci dávají přednost i elektrickému Ioniq 5. Automobilka tedy doufá, že všechna vylepšení, kterých se vůz dočkal, zvednou u zákazníků jejich zájem.
Design karoserie byl navržen speciálně pro evropský trh. Hranaté linie a trojúhelníkové tvary na karoserii modelu umocňují šířku vozidla a podtrhují jeho robustní, avšak moderní vzhled. Proměnou prošel také zadní i přední nárazník s mřížkou masky chladiče. Zájemci mohou volit celkem z devíti barev karoserie, z nichž Lumen Gray, Meta Blue, Vibrant Blue a Lucid Lime jsou zcela nové. U některých odstínů je možné dvoubarevné lakování se střechou v barvě Phantom Black. Nabídku pak rozšířila 16 a 17palcová kola v novém designu.
Hyundai se také zaměřila na vylepšení technologií v oblasti konektivity, přičemž nechybí systémy Apple CarPlay a Android Auto. Novinkou je online aktualizace softwaru OTA (Over-the-Air). Součástí standardní výbavy je 4,2palcový displej LCD na panelu sdružených přístrojů a 10,25palcový displej pro audio a navigaci. Volitelným prvkem v interiéru je zase například vícebarevné ambientní osvětlení.
Automobilka vylepšila také bezepečnostní systémy. Jednou z novinej je třeba i druhá generace systému eCall, který je založen na síti 4G. Systém eCall automaticky přivolá záchranné složky, když při nehodě dojde k aktivaci airbagů.
Zdroj: hyundai.news/cz