V polovině životního cyklu třetí generace nastal čas na facelift. Automobilka zveřejnila fotografie i detaily modernizovaného modelu.
Není úplně tajemství, že segment supermini se potýká s nejistou budoucností, o čemž svědčí třeba i konec výroby Fordu Fiesta. Hyundai zatím ale ručník do ringu nehází, což dokazuje nově faceliftovaný model i20. Třetí generace i20 je na trhu od roku 2020 a výroba modernizované verze bude zahájena ve třetím čtvrtletí letošního roku, přičemž ve stejné době bude spuštěn také prodej na českém trhu.
Exteriér působí moderním, avšak elegentním dojmem. Nízký profil střechy a dlouhý rozvor vytváří sportovní efekt. Vidíme nový tvar zadního i předního nárazníku a masky chladiče. Logo automobilky Hyundai bylo přemístěno na horní část nárazníku. Zdá se, že LED světlomety z modelu N Line se staly standardní součástí nové řady i20. V nabídce najdeme 16palcová a 17palcová kola s novým designem.
Zákazník může vybírat mezi 8 barvami karoserie, přičemž tři z nich (metalický Lucid Lime a perleťové Lumen Grey a Meta Blue) jsou nové. Zájemci mohou zvolit odlišné lakování střechy v černé perleťové barvě Phantom Black.
Podívejte se na naši nabídku inzerovaných vozů Hyundai i20.
Nový model už ve standardní výbavě získal barevnou 4,2palcovou LCD obrazovku na panelu sdružených přístrojů. K dispozici je nabíjecí vstup USB typu C, druhá generace systému eCall na základě sítě 4G a nechybí systém bezdrátových aktualizací mapových podkladů OTA (Over-the-Air).
Mezi volitelné prvky výbavy pak patří třeba 10,25palcový digitální panel sdružených přístrojů a 10,25palcový displej informačního a zábavního systému, Apple CarPlay a Android Auto, bezdrátová nabíječka a nejnovější verze telematického systému Bluelink®.
I nabídka motorů prošla úpravou. 48V mild-hybridní pohon, který spolupracuje s motorem 1.0 T-GDi je k dispozici s výkonem 100 nebo 120 koní. Motor spolupracuje se 7stupňovou dvouspojkovou převodovkou (7DCT) nebo 6stupňovou inteligentní mechanickou převodovkou iMT (Intelligent Manual Transmission).