Finálový zápas americké fotbalové ligy NFL, který proběhl 11. února, letos patřil týmům Kansas City Chiefs a San Francisco 49ers. Tato událost, kterou známe pod názvem Super Bowl, patří každoročně mezi nejsledovanější televizní přenosy, přičemž letos americká média udávají, že zápas v průměru sledovalo více než 123 milionů diváků. Obrovská sledovanost samozřejmě přitahuje pozornost velkých společností, které každý rok investují nemalé peníze, aby právě jejich reklamní spot mohli diváci sledovat v reklamních pauzách.
KAWASAKI
Vrací se mullet do módy? Podle společnosti Kawasaki, která na letošním Super Bowl představila reklamu s názvem Mullets, rozhodně ano! Vedle legendárního účesu z 90. let vidíme v hlavní roli prémiovou off-road čtyřkolku Ridge.
KIA
Jihokorejská automobilka vsadila na emoce. Reklama s názvem Perfect 10 propaguje nové elektrické SUV Kia EV9, které patří mezi finalisty ankety Auto roku 2024. Tato plně elektrická Kia uveze až sedm cestujících, ujede až 563 kilometrů na jedno nabití a její cena startuje na 1 949 980 Kč.
VOLKSWAGEN
Německá společnost svým reklamním spotem s názvem Americká love story oslavuje 75 let působení na americkém trhu. Na začátku vidíme první VW Beetle, který byl lodí přivezen do Ameriky. V dvouminutovém klipu pak nechybí zpěvák Neil Diamond, Bart Simpson nebo Darth Vader.
BMW
Existuje několik způsobů, jak upoutat pozornost diváka. Můžete být vtipní nebo se třeba spojit s nějakou známou osobností. Automobilka BMW k propagaci nové generace řady 5 a plně elektrické i5 zvolila obě varianty. V hlavní roli se objevuje americký herec Christopher Walken.