Japonské supermini získalo při modernizaci nový design interiéru i exteriéru a nové barevné varianty laku.
I přes několik dalších změn zůstává nabídka motorů stejná jako doposud. Pohon zajistí atmosferický 1,5litrový čtyřválec o výkonu 73, 88 a 113 koní. Motor spolupracuje s 6stupňovou manuální a automatickou převodovkou, přičemž ty manuální najdeme u vozů s mild-hybridní technologií Mazda e-Skyactiv- G.
Standardní výbava automobilu zahrnuje klimatizaci, tempomat i bezdrátový systém Apple CarPlay. Vůz získal novou přední masku chladiče, lemy blatníků i nižší sportovnější nárazník.
Vůz je k dispozici ve výbavových stupních Center Line, Homura, Exclusive Line a Homura Aka. Center Line a Exclusive Line poznáte mimo jiné podle barevného panelu přes spodní část masky chladiče. Poznávacím znamením je také žlutý prvek na masce chladiče a na zadním nárazníku. Najdeme zde dále i lesklé černé rámy zpětných zrcátek. Center Line je k dispozici s 15palcovými litými koly, zatímco Exclusive Line je vybaveno 16palcovou sadou.
Sportovnější varianty Homura a Homura Aka poznáte podle černé mřížky chladiče s červeným detailem. Vozy jsou vybaveny 16palcovými speciálními litými koly. V interiéru najdeme černé látkové sedadla s červeným lemováním, černý lesklý panel palubní desky a červené větrací otvory. Homura Aka, vrcholná varianta modelu, přidává částečné kožené čalounění sedadel, větší množství měkkých materiálů v celém interiéru a vyhřívaný kožený volant.
Cenově by měla konkurovat modelům Peugeot 208 nebo Toyota Yaris. Prodej by měl být zahájen ještě před začátkem léta.