Elektrický kabriolet Nissan Max-Out je fyzickou verzí digitálního konceptu, který byl poprvé představen veřejnosti v roce 2021.
Nissan se posunul o krok blíže k představení čistě elektrického sportovního vozu tím, že sestrojil fyzickou verzi konceptu Max-Out. Realita je s vizí téměř identická, zachovává si své retrofuturistické osvětlené mřížkové vzory a klínovitý tvar.
Nissan Max-Out je dvoumístný kabriolet se složitým 3D efektem textur ve svých světlometech, zadních světlech a krytech kol. Kabina je vybavena dvojicí neobvyklých sedadel a centrální obrazovkou, která dominuje oblasti, kde by byla normální palubní deska.
Nissan říká, že vůz poskytne „osvobozující pocit otevřenosti“ a dodává, že byl navržen tak, aby nabízel „nový zážitek z jízdy se stabilitou a pohodlím a výbornou ovladatelností“.
Původní vzhled konceptu v digitální podobě byl součástí skupiny vizionářských vozidel, která zahrnovala také Chill-Out – údajně crossoverová náhrada za současný Leaf a pick-up nazvaný Surf-Out. S virtuálním představením Nissan řekl, že Max-Out je lehký a a má mít pohon všech kol.
Firma prý připravuje plně elektrického nástupce stávajícího supervozu GT-R a mimo Evropu prodává i cenově dostupnější sportovní vůz Z kupé. Japonská automobilka však ukazuje fyzický koncept ve svém ústředí v Japonsku jako součást pořádané akce, aby dle svých slov předvedla, jak „utváří budoucnost udržitelné mobility a inovativního designu“.
Vedení Nissanu odmítlo komentovat výrobní potenciál Max-Out a podrobnější informace tedy nebyly uvedeny.
Co to tedy znamená, že Nissan postavil fyzickou verzi Max-Out? To lze jen těžko říct. Vůz je představen během tiskové konference a zdá se, že jde hlavně o zábavnou ukázku. Sériová výroba se zdá trochu nepravděpodobná. Škoda. Kdo by se nechtěl projet ve funky elektrickém sporťáku?