Malý hatchback 208 je nejprodávanějším zástupcem francouzské značky v Evropě. V roce 2019 byla na trh uvedena druhá generace tohoto oblíbeného modelu, takže letos, v polovině životního cyklu, nastal vhodný čas na jeho modernizaci.
Nepřehlédnutelnou změnou je vzhled nových světlometů. Je zachován design pomyslných drápů, ale jsou směrovány ven, aby automobil působil širším dojmem. Mřížka chladiče získala nový design a je vyráběna s barevnými akcenty tak, aby ladila s karoserií. Když jsme u těch barev, tak z celkových sedmi barev karoserie jsou dvě zcela nové - šedý odstín Selenium a žlutý Agueda. Nový vzhled získaly také 16 a 17palcová litá kola.
V interiéru je novinkou 10palcový centrální dotykový displej. Ve vyšších výbavových stupních Allure a GT pak získává obrazovka lepší rozlišení a nejnovější informační a zábavní systém Peugeot i-Connect.
Podívejte se na naši nabídku vozů Peugeot 208
Pod kapotou najdeme u základní verze modelu 1,2litrový tříválec, který zajistí výkon 55 kW (75 koní), popřípadě výkonnější verze nabídne výkon 74 kW (100 koní). Novinkou jsou mild-hybridní motorizace, které nabídnou výkon 74 kW (100 koní) nebo 100 kW (136 koní). Motor spolupracuje s pětistupňovou a šestistupňovou manuální převodovku nebo se šestistupňovým dvouspojkovým automatem.
Nesmíme opomenout e-208, protože modernizace se týká nejen modelu se spalovacím motorem, ale také jeho elektrické varianty. Elektromobil je vybaven baterií o kapacitě 51 kWh a maximální výkon je 115 kW (156 koní), přičemž dojezd je udáván až 400 kilometrů. Už v minulosti vedení automobilky oznámilo, že jde o poslední generaci 208, která bude k dispozici se spalovacím motorem, protože následující generace nabídne výhradně elektrickou variantu.
Automobilka zatím nezveřejnila informace o cenách.
Zdroj: Peugeot, Autoexpress.uk