S příchodem elektrické éry už řada automobilek modernizovala své logo a Opel je další z nich.
Německá automobilka v krátkém videu představila nové logo. Je nutno podotknout, že nejde ani tak o změnu loga, jako o novou interpretaci toho dosavadního. Ikonický blesk se příliš nezmění, lze si všimnout, že získá ostřejší hrany a bude uprostřed rozdělen na dvě části. „Ostřejší, sebevědomý nový „Blitz“ protíná čistý podpůrný prstenec a dodává našemu ikonickému znaku progresivní, moderní vzhled,“ uvedl Mark Adams, viceprezident v oblasti designu Opel.
Podle tvůrců má nový odznak podvědomě odkazovat na elektrickou budoucnost automobilky, jejímž cílem je do roku 2028 vyrábět výhradně elektromobily.
První sériový model s novým logem vyjede z továrny už příští rok. Poslední modernizací přitom logo a jiné prvky prošly v roce 2020, když se Opel stal součástí koncernu PSA a následně členem Stellantisu, když se sloučil s Fiat Chrysler Automobiles.
Zdroj: Opel