Toyota představila druhou generaci oblíbeného modelu C-HR. Zákazníky láká na avantgardní design, který vychází z konceptu C-HR Prologue, pokročilé technologie a výkonnější hybridní a plug-in hybridní pohonné jednotky.
Nový model, který je kompletně navržen i vyráběn v Evropě, cílí na evropské zákazníky. Japonská automobilka přitom doufá, že se jí výrazným crossoverem podaří přilákat i nové zájemce, k čemuž by měl přispět také nový plug-in hybridní pohon.
Pod kapotou najdeme následující elektrická hnací ústrojí: 1,8 a 2,0litrový hybrid (HEV), přičemž. 2,0 l HEV je k dispozici s možností inteligentního pohonu všech kol (AWD-i). Alternativou pak bude 2,0litrový plug-in hybrid (PHEV).
Základem je pohonné ústrojí o objemu 1,8 litru, které využívá benzinový motor s elektromotorem, jejichž kombinovaný výkon je 102 kW (138 koní). Hybrid o objemu 2,0 litru zvyšuje výkon na 145 kW (198 koní). Nová plug-in hybridní verze s pohonem předních kol poskytuje kombinovaný výkon 164 kW (223 koní). U PHEV je k dispozici funkce geofencing, která automaticky přepne vůz do provozu EV, když vstoupí do zóny s nízkými emisemi (LEZ).
Uvnitř se nový C-HR vyznačuje výrazně přepracovaným interiérem, který kombinuje funkčnost a moderní komfort. Vyšší úrovně výbavy nabídnou nový 12,3palcový digitální přístrojový displej a 12,3palcovou dotykovou obrazovku infotainmentu. Vozy v základu získaly 8,0palcový dotykový displej. Nechybí personalizované uživatelské prostředí, které poskytuje bezproblémové a intuitivní ovládání a konektivitu. Toyota C-HR je vybavena systémem digitálního klíče, kdy uživateli stačí u sebe mít pouze telefon, aby se dostal k vozidlu a nastartoval jej.
Systém ambientního osvětlení nabízí širokou škálu barev (na výběr až z 64 různých odstínů) a nechybí program 24 měnících se tónů osvětlení, které jsou synchronizovány s denním režimem podle uplynutí každé hodiny.
Toyota se zaměřila i na vysokou míru udržitelnosti, přičemž zvýšila množství použitých recyklovaných materiálů, včetně nových tkanin sedadel vyrobených výhradně z použitých PET lahví. Automobilka se také soustředila na snížení emisí uhlíku pomocí nových výrobních procesů a využívala veganské materiály.
C-HR, rival modelu Nissan Juke, ve všech verzích nabídne nejnovější portfolio prvků aktivní bezpečnosti a asistenčních prvků Toyota Safety Sense. Jejich rozsah a funkčnost byly rozšířeny, aby poskytovaly ještě větší ochranu proti mnoha běžným rizikům nehod a snížily zátěž pro řidiče.
Zdroj: newsroom.toyota.eu, autocar.uk