V průběhu let se Super Bowl stal více než jen finálovým fotbalovým zápasem dvou nejlepších týmů NFL. Utkání doplňují hudební vystoupení superhvězd, epické předzápasové a pozápasové večírky a pro ty, kteří sledují televizi, jsou tu nápadité reklamy. Vzhledem k tomu, že společnosti platí miliony dolarů za pouhý 30sekundový spot, jsou tyto reklamy často velmi kreativní a dobře zapamatovatelné.
A jednou z nich je reklama jihokorejské automobilky Kia. Ta ve svém spotu představuje zcela nový a plně elektrický crossover Kia EV6. Ovšem hlavním hrdinou je pes Robo, který sedí sám na polici v obchodě, zatímco pozoruje skutečného psa, který si užívá lásky svých majitelů. Robo si všimne muže, který opodál nabíjí své elektrické vozidlo, a uvědomí si, že je to ten pravý páníček pro něj. Jak krátký příběh dopadne, zjistíte v následujícím videu.
Kia EV6
EV6 je pro automobilku Kia začátkem nové éry. Jde o zcela elektrický crossover, který dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 5,2 sekundy a dosáhne nejvyšší rychlosti až 188 km/h. Vůz je postaven na základě nové globální modulární platformy pro elektromobily E-GMP a slibuje dojezd více než 400 kilometrů.
Cena za nový model začíná na 1 180 980 Kč