Super Bowl 2023: jaké reklamy na auta byly k vidění letos?

13. února proběhl v USA legendární finálový zápas amerického fotbalu. Jedná se o sportovní událost, kterou sleduje miliony fanoušků po celém světě.

Vydáno 25.02.2023

Automobilovým výrobcům se o pauze pravidelně otevírá možnost zaujmout svým originálním reklamním spotem. Není tedy divu, že se za krátkou propagaci nebojí utratit nemalé peníze. Cena za 30sekundové reklamní video se na letošním finále vyšplhala na rekordních 7 milionů dolarů (v přepočtu více než 155 milionů korun).

Podle Automotive News se řada automobilek rozhodla ustoupit od utrácení milionů na letošní akci hlavně z důvodu přetrvávající krize spojené s nedostatkem čipů, ale také proto, že chtějí raději investovat do vývoje elektromobilů.

Kia

Reklama na modernizovanou Kiu Telluride X-Pro 2023. Odhodlaný tatínek se vrací domů pro zapomenutý dudlík. Nezastaví se před ničím, vypořádá se sněhem, fotbalovým hřištěm i policejním doprovodem.

 

General Motors

Americký výrobce oznámil partnerství se streamovací společností Netflix za účelem propagace svých elektromobilů. V reklamním spotu vidíme slavného komika Willa Ferrella, který se v elektrovozech Chevrolet Silverado, Chevrolet Blazer a GMC Sierra podívá do některých nejsledovanějších pořadů a filmů Netflixu. Zavítá do Armády mrtvých, Squid Game a Stranger Things.

 

Ram

Reklamní spot s názvem Předčasná elektrifikace mnozí označují za nejlepší reklamu v historii Super Bowlu. To posuďte sami. Reklama se špetkou humoru pro dospělé představuje nový RAM 1500 REV.

 

Jeep

Dvě off-roadové reklamy ukazují plug-in hybridy Jeep Grand Cherokee a Wrangler 4xe. První spot je vytvořen na taneční hudbu Electric Boogie s remixovanou verzí Electric Slide od Marcii Griffiths. Tady Jeep sází na roztomilá tančící zvířátka. Druhá reklama se zaměřuje na terénní schopnosti vozidel.

 

Diskuse

Diskuse neobsahuje žádný příspěvek
Zobrazena strana 1 z 1 celkem