Nástupce milovaného VR6
A teď ta nejlepší zpráva, vývoji šéfuje Fritz Eichler - to není jen tak ledajaký "Fricek", je to bývalý šéf vývoje motorů AMG. Stará VR6 byla samozřejmě atmosferická, to už v dnešní době ale nebude možné, Volkswagen oznámil, že do pár let budou všechny motory v nabídce přeplňované. Nová jednotka by mohla mít turbodmychadla dokonce dvě, a čekání na ni nemusí být ani moc dlouhé.
Na festivalu ve Wörthersee, jestli si vzpomínáte, představil VW krásný Design Vision GTI koncept, který měl pod kapotou twin-turbo V6 o objemu 3 litry. Ten byl naladěn na velmi slibných 503 koní a 560Nm. Produkční verze bude určitě trochu umírněnější, očekává se rozsah výkonu 340-450 koní (dle modelu). Jestli se takový motor objeví třeba v Passatech, budou naši dálniční policisté určitě prosit o nová auta.